Preskočiť na hlavný obsah

Weleda White Mallow - recenzia

Ahojte!

Dnes mám pre vás tip na najlepší pleťový krém od značky Weleda!

Nájsť vhodný pleťový krém, pokiaľ má vaša pokožka extrémne nároky tak ako tá moja rozhodne nie je ľahké. Väčšina pleťových krémov z drogérie, ktoré som v minulosti vyskúšala nesplnila nič z toho čo bolo nasľubované na ich obaloch. Ako by aj mohli, keď v ich zložení sa nenachádzali žiadne zložky, ktoré by si mohli poradiť so suchou, problematickou, či citlivou pleťou. Pokiaľ viem, doteraz sa nerobili žiadne výskumy týkajúce sa pozitívneho účinku ropy či ropných derivátov na zlepšenie stavu problematickej či ekzematickej pokožky. Účinky na redukciu vrások taktiež zatiaľ nie sú známe. Preto by sme si pleťový krém mali rozhodne vyberať podľa obsahu jeho zložiek. Medzi kľúčovými zložkami, teda tými ktoré tvoria najväčšiu časť krému by mali byť len tie naozaj účinné, prospešné zložky. Ak teda v drogérii s dobrým pocitom siahneme po mandľovom pleťovom kréme, mali by sme si byť istí, že zložka ako mandľový olej bude uvedená v zložení niekde na začiatku a nie ako jedna z posledných. V tomto prípade si totiž platíme za kopu iných, pre našu pokožku zbytočných a často škodlivých prísad. Pritom by sa nám finančne oplatilo kúpiť si čistý mandľový olej, z ktorého bude mať naša pokožka oveľa väčší prospech. Nie všetky látky obsiahnuté v krémoch sú totiž bezpečné. Pokožka, ktorá je našim najväčším orgánom je schopná všetko čo na ňu dáme infiltrovať a tieto látky sa následne dostávaju aj do našej krvi. Ak napríklad používate krém proti akné, ktorý nie je prírodný môže obsahovať určité látky, ktoré síce povrchovo môžu pôsobiť proti vyrážkam, no ak sa dostanú do našej krvi dokážu v tele spustiť procesy, ktoré naopak majú za následok ďalšiu tvorbu akné.
Pleťový krém by sme teda mali vyberať tak, aby čo najviac vyhovoval naším požiadavkám a neobsahoval zbytočne veľa zložiek. Ak máte mastnú pleť, hydratácii by ste sa určite tiež nemali vyhýbať! Je len dôležité zvoliť si ľahký pleťový krém, ktorý vašu pokožku nezaťaží, ale poskytne jej potrebnú hydratáciu. Aj ľudia, s mastnou pleťou môžu trpieť dehydratáciou pokožky. Preto je potrebné po použití prípravkov, ktoré zbavujú pleť prebytočného mazu aplikovať gél, alebo krém ktorý má hydratačné účinky. Ak by ste tak nespravili, pleť sa voči tomuto vysúšaniu bude brániť nadmernou produkciou kožného mazu a tak sa dostanete do začarovaného kruhu. 


Pre moju suchú, citlivú, ale problematickú pleť bolo dosť náročné nájsť krém, ktorý by mi pomohol aspoň s jedným z týchto "problémov". Väčšina krémov, ktoré som predtým skúšala neboli dostatočne hydratujúce a to najmä v zimnom období. Platí totiž, že krém ktorý vám vyhovuje počas letných mesiacov, nemusí byť nutne dostačujúci v zime. Kým v lete som si vystačila s obyčajným bambuckým maslom, v chladnejšom počasí to mojej pokožke už nestačilo. 
Preto som sa rozhodla vyskúšať upokojujúci pleťový krém Baby Derma - White Mallow od Weledy. Tento krém je určený na citlivú detskú pokožku, ktorá je dokonca ekzematická alebo so sklonom k atopii. Netrvalo dlho a stal sa mojim najobľúbenejším pleťovým krémom. Vďaka obsahu BIO olejov ako sézamový, mandľový, kokosový olej, borákový či saflorový má trošku mastnejšiu konzistenciu, ktorá je na moju suchú pokožku počas zimy ideálna. Jeho vôňa je veľmi jemná a krémik mi asi najviac vonia práve po sezamovom oleji. Ďalšími zložkami, sú výťažky z ibiša lekárskeho, ktorý sa využíva v liečebnej kozmetike vďaka protizápalovým účinkom a schopnosti urýchľovať hojenie rán. Fialka trojfarebná má zas pozitívny vplyv na akné a ekzém. Aj vďaka týmto zložkám na mňa krém pôsobí nekomegdónne a pomáha mi pleť udržiavať v relatívne normálnom stave. Zložky ako glycerín a včelí vosk zabezpečujú schopnosť hydratácie aj v naozaj chladnom a veternom počasí. Čomu by ste sa mali jednoznačne vyhnúť pokiaľ je vaša pokožka veľmi citlivá sú esenciále oleje. Tie často dokážu podráždiť aj majiteľky menej citlivej pleti.


Mne najviac vyhovuje používať ho od jesene a počas celej zimy. Ako náhle sa vonku ochladí, moja pleť sa zblázni, je extrémne citlivá a tvoria sa na nej malé šupinky, ktoré často nepríjemne svrbia. Preto som rada, že som konečne našla krém, ktorý mi takto vyhovuje! Krémik je balený v klasickej kovovej tube s obsahom 50 ml. Momentálne som na zimu už pripravená a mám kúpené už druhé balenie, keďže to prvé mi vydržalo cca 5 mesiacov. Stačí ho použiť naozaj malé množstvo, má veľmi ľahkú ale jemne olejovú konzistenciu s ktorou sa ľahko rozotiera. Na pleti zanecháva jemné olejové reziduum, pokožka však neostáva mastná. Rýchlo sa vstrebáva a preto je výborný aj ako podklad pod make-up, ktorý na ňom vydrží pekne celý deň. Po dlhšom používaní pleť krásne regeneruje, po večernom odlíčení vôbec nie je suchá ani napnutá. Ak máte naozaj extrémne citlivú pleť určite by vašou prvou voľbou mali byť krémy, ktoré sú zložením čo najjednoduchšie a pokiaľ možno hypoalergénne ako tento vynikajúci krémik od Weledy, ktorý zoženiete aj v DM drogérii v detskom oddelení približne za 9,99 €. 
Dúfam, že vám dnešná recenzia pomohla pokiaľ stále hľadáte ten svoj dokonalý pleťový krém :)

Majte sa krásne!
Vaša Bio Slečna :)







Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Starostlivosť o pleť

Ahojte! V dnešnom príspevku by som sa rada venovala pleťovej starostlivosti formou rannej a večernej rutiny. Starostlivosť o pleť je veľmi dôležitá či už z hľadiska správneho výberu produktov vhodných práve pre váš typ pleti, ako aj z hľadiska pravidelnosti. Najdôležitejším krokom v starostlivosti o pleť je čistenie. To platí či už ráno alebo večer. Veľa ľudí si myslí, že ranné čistenie pleti nie je až také podstatné. Prečo by sme mu mali obetovať pár minút času hneď po zobudení? Počas noci sa na pleti môžu usádzať rôzne nečistoty rovnako ako počas dňa, ktoré sa nachádzajú hlavne na vankúši. Počas noci sa naša pokožka nielen regeneruje, ale aj zbavuje škodlivých látok, ktoré je potrebné z pleti ráno odstrániť skôr ako si nanesieme na pleť nejaký pleťový krém a make-up. Na ranné čistenie sú vhodné čistiace gély, jemné emulzie alebo tuhé mydlo určené pre náš typ pleti. Rozhodne nestačí pleť opláchnuť len vodou! Ak sme totiž večer použili pleťový krém alebo olej, na pleti osta

Zázrak menom Hemptouch

Ahojte! Dnes mám pre vás mimoriadne špeciálnu recenziu. Našla som konečne zázračný produkt na akné? To o chvíľu zistíte! Kozmetiku značky Hemptouch som objavila už vo februári minulého roku. Ako som sa vtedy dozvedela, ide o ručne vyrábanú prírodnú kozmetiku pôvodom so Slovinska. Obsahuje konopný olej, ktorý je mimoriadne vhodný pre problematickú pokožku trpiacu akné, ekzémom, či inými problémami. Ako prvé som od tejto značky vyskúšala masť na problematickú pokožku, ktorú som mala v 5 ml vzorke. Už pri prvom použití som sa zamilovala. Teda skôr moja pokožka! Tento malý kelímok mi vydržal asi na dva týždne intenzívneho testovania. K tejto vzorke som sa ešte pár krát vrátila, kým som sa rozhodla investovať do plného 50 ml balenia. Po dlhšom používaní, som však zistila, že kúpa plného balenia určite nebude krok vedľa.   Čo je teda na tejto mastičke také úžasné? No, asi všetko :D Ale poďme teda po poriadku. Mastička so zelenou farbou, vďaka obsahu konopného oleja má