Preskočiť na hlavný obsah

Moje poklady od Modrej púpavy

Ahojte!

Dnes by som vám rada predstavila dvoch mojich obľúbencov od Modrej púpavy. Táto značka pochádza z Banskej Bystrice kde ju s láskou už šesť rokov vyrábajú dvaja súrodenci. Hlavnou filozofiou tejto značky je tzv. "slowbeauty", čiže pomalá krása.
Celú ponuku produktov si môžete pozrieť na ich stránke www.modrapupava.sk, kde nájdete všetko od pleťových či telových olejov, krémov, deodorantov alebo aromabalzamov.



Mojim najväčším favoritom od tejto značky je jednoznačne pleťový Šípkový olej lisovaný za studena. Ako som spomínala v predchádzajúcom príspevku, šípkový olej používam každý večer ako krok v mojej večernej rutine.

Čím je teda taký výnimočný? Má široké spektrum účinkov, a tak je vhodný takmer pre každý typ pleti. Ja som si ho vybrala hlavne, kvôli tomu aby mi pomohol zbaviť sa drobných jazvyčiek po akné a začervenania pleti. Práve v týchto smeroch je šípkový olej jedničkou medzi pleťovými olejmi!
Ako si teda vybrať ten správny? Najdôležitejším kritériom by mala byť jeho farba. Kvalitný šípkový olej by sfarbením nemal byť ďaleko od šípok rastúcich v jesennej prírode. Červeno - oranžová farba je teda zárukou, že sme si kúpili naozaj kvalitný výrobok od spoľahlivého predajcu. 
Týmto je pre mňa olej práve od Modrej púpavy. Jeho farba aj vôňa spĺňajú moje kritéria a mám tak istotu že mi dokáže pomôcť s problémami pre ktoré som si ho vybrala :) Svoju krásnu farbu má vďaka vysokému obsahu karotenoidov, ktoré pleť len veľmi jemne sfarbia do oranžova. Neusíte sa všák báť, olej sa po chvíľke vsiakne a pokožku zanechá krásne zjednotenú a prejasnenú. 
Tento produkt je vhodný pre ľudí, ktorý chcú pokožku nie len hydratovať, ale chcú sa zbaviť začervenania pleti, prvých jemných vrások či pigmentových škvŕn. Olej je výborný aj na drobné jazvyčky, ktoré na pleti ostali po akné. Poradí si však aj z jazvami iného pôvodu, napríklad pokožkou poškodenou od malých popálenín.
Nie je ho vhodné používať, ak na pleti máte stále aktívne akné, je však vhodný na drobné vyrážky ktoré nie sú cystického pôvodu. Zaraďujemeho medzi oleje, ktoré majú nízky stupeň komedogénnosti, teda stupeň 1. 
Mne najviac pomohol s redukciou drobných jazvyčiek, ktoré mi ostali po dlhoročnom boji s akné. Tie  sa po pár ťýždňoch používania začali vyhladzovať, červené fliačiky sa viditeľne zredukovali. Ďalšou skvelou vlastnosťou tohto oleja je, že je schopný zmierňovať aj ekzém. Mne sa cez zimu na pleti objavili suchšie miesta, na ktorých sa vytvorili drobné šupinky, ktoré nezmizli ani poaplikácii denného krému. Aj s týmto problémom si olejček hravo poradil. Po večernej aplikácii som vždy prebudila s hydratovanou pleťou jemnou na dotyk, bez otravných svrbiacich šupiniek. Ak trpíte na podobný problém, je veľmi dôležité si zvoliť vhodný pleťový krém, ktorý vašu pokožku ochráni pred vysúšaním počas celého dňa. Šípkový olej to tento krát celkom parádne zachránil, no nemôžte sa spoliehať, že to čo ste celý deň zanedbávali vaša pleť cez noc dobehne. Dnes už však viem, aký denný krém je pre mňa ideálny a o to menej "roboty" s mojou pleťou má olejček počas noci :)

Ak budete mať možnosť výberu, vždy zvoľte pleťové oleje balené v tmavom skle. Najmä šípkový olej je fotosenzitívny, teda citlivý na znehodnotenie vplyvom slnečného žiarenia a preto by ste ho mali  používať len večer. Pri aplikácii cez deň vám môže hroziťvznik pigmentových škvŕn. V ponuke Modrej púpavy ho nájdete v 50 ml tmavej sklenenej fľaštičke s pipetkou.

Tento zázračný olej teda môžem odporúčať všetkými desiatimi! Nech máte akýkoľvek so spomínaných kožných problémov, som si na 100 % istá že vám pomôže rovnako ako mne :)






Ďalším obľúbencom od Modrej púpavy je ich Očný balzam Sedem byliniek. Používam ho každý večer ako očný krém. Je charakteristický svojou krásnou vôňou ktorú získal vďaka siedmym bylinkám a prírodným esenciálnym olejom. Hlavnými zložkami sú bambucké maslo, arganový a borákový olej. V mandľovom oleji boli macerované bylinky ako harmanček, očianka, kostihoj či nechtík, čučoriedka, žihľava a sladovka. Navyše je v ňom pridaný aj vitamín E, ktorý má okrem silných antioxidačných účinkov aj prirodzené konzervačné vlastnosti, teda dokáže predĺžiť životnosť prírodnej kozmetiky.
Má naozaj balzamovitú, jemne voskovitú konzistenciu, obsahuje totiž aj včelí vosk, ktorý je schopný ochrániť pokožku pred vplyvmi chladného počasia. Aplikujem ho vklepávaním prstom okolo celého očného okolia, dávam ho aj na viečko a zatiaľ mi oči nikdy nepodráždil. Ráno je pokožka okolo očí krásne vyhladená a nenormálne hebká! Po dlhšom používaní mi tento malý zázrak zmenšil aj moje celkom výrazné kruhy pod očami. Preto vám tento balzam môžem jedine odporučiť! :)


Dúfam, že vám dnešná recenzia pomohla a v budúcnosti si možno tiež obľúbite niektoré z produktov tejto krásnej značky :)

Majte sa krásne!
Vaša Bio Slečna :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Weleda White Mallow - recenzia

Ahojte! Dnes mám pre vás tip na najlepší pleťový krém od značky Weleda! Nájsť vhodný pleťový krém, pokiaľ má vaša pokožka extrémne nároky tak ako tá moja rozhodne nie je ľahké. Väčšina pleťových krémov z drogérie, ktoré som v minulosti vyskúšala nesplnila nič z toho čo bolo nasľubované na ich obaloch. Ako by aj mohli, keď v ich zložení sa nenachádzali žiadne zložky, ktoré by si mohli poradiť so suchou, problematickou, či citlivou pleťou. Pokiaľ viem, doteraz sa nerobili žiadne výskumy týkajúce sa pozitívneho účinku ropy či ropných derivátov na zlepšenie stavu problematickej či ekzematickej pokožky. Účinky na redukciu vrások taktiež zatiaľ nie sú známe. Preto by sme si pleťový krém mali rozhodne vyberať podľa obsahu jeho zložiek. Medzi kľúčovými zložkami, teda tými ktoré tvoria najväčšiu časť krému by mali byť len tie naozaj účinné, prospešné zložky. Ak teda v drogérii s dobrým pocitom siahneme po mandľovom pleťovom kréme, mali by sme si byť istí, že zložka ako mandľový olej bude

Starostlivosť o pleť

Ahojte! V dnešnom príspevku by som sa rada venovala pleťovej starostlivosti formou rannej a večernej rutiny. Starostlivosť o pleť je veľmi dôležitá či už z hľadiska správneho výberu produktov vhodných práve pre váš typ pleti, ako aj z hľadiska pravidelnosti. Najdôležitejším krokom v starostlivosti o pleť je čistenie. To platí či už ráno alebo večer. Veľa ľudí si myslí, že ranné čistenie pleti nie je až také podstatné. Prečo by sme mu mali obetovať pár minút času hneď po zobudení? Počas noci sa na pleti môžu usádzať rôzne nečistoty rovnako ako počas dňa, ktoré sa nachádzajú hlavne na vankúši. Počas noci sa naša pokožka nielen regeneruje, ale aj zbavuje škodlivých látok, ktoré je potrebné z pleti ráno odstrániť skôr ako si nanesieme na pleť nejaký pleťový krém a make-up. Na ranné čistenie sú vhodné čistiace gély, jemné emulzie alebo tuhé mydlo určené pre náš typ pleti. Rozhodne nestačí pleť opláchnuť len vodou! Ak sme totiž večer použili pleťový krém alebo olej, na pleti osta