Preskočiť na hlavný obsah

Novinky Skin Food - Body Butter a Lip Butter

Ahojte!

Recenziu na jeden výborný produkt od Weledy ste na tomto blogu čítali len nedávno. Ja tu však pre vás mám dve novinky práve od tejto certifikovanej prírodnej kozmetiky. Vďaka eshopu Babičkina záhrada som mala možnosť vyskúšať hneď dva nové produkty v krásnom zelenom obale :)

Prvým z nich je Lip Butter alebo intenzívne maslo na pery. V tomto malom, roztomilom balení sa Welede poradilo ukryť samé dobré ingrediencie! Hlavnou zložkou je slnečnicový olej, lanolín, včelí vosk a glycerín. Ďalšími v rade sú extrakty z fialky trojfarebnej, rozmarínu, kamilky či harmančeka. Konečnú vôňu balzamu dotvárajú citrusové a kvetinové tóny vďaka prítomnosti linaloolu a geránia. Balzam je priehľadný s jemne voskovou konzistenciou, no nie je tuhý ako balzamy v kelímkoch ktoré sa nanášajú prstom. Pery by mal intenzívne vyživovať a to aj pokiaľ ich máte veľmi vysušené a popraskané. Ja s týmto tvrdením môžem jedine súhlasiť. Už po prvej aplikácii sú pery na prvý pohľad krajšie a vláčnejšie. Zanechá jemnú lesklú vrstvičku, ktorá sa po chvíľke krásne vstrebe, ale príjemný pocit vyživených pier nezmizne ani po pár hodinách! Samozrejme po nejakom jedle alebo pití ho bude potrebné znova naniesť, ale pery už určite nebudú také suché ako pred prvou aplikáciou. Úplná topka to však bude podľa mňa hlavne v zimnom období, kedy mojim rozpraskaným perám vyhovie naozaj málo čo :)
Toto balenie sa určite zmestí do každej vašej obľúbenej kabelky aj keď v nej nemáte miesta nazvyš. Nanášanie je veľmi príjemné vďaka aplikátoru, z ktorého dostanete len množstvo ktoré naozaj potrebujete. Ďalším veľkým plusom je hygienická aplikácia. Mám veľa balzamov, ktoré môžem používať len doma, lebo úprimne...nanášať si niečo na pery neumytými rukami nie je nič moc ;)
Za 8 ml balenie zaplatíte približne 4,99 €.

Druhou novinkou v rovnako krásnom zelenom obale je Body Butter, čiže telové maslo. Voňavá hmota vnútri balenia naozaj vyzerá ako maslo, už len natrieť! Ak to máte rovnako ako ja a prvý dojem si u vás veci získavajú pričuchnutím, zistíte, že toto maslo vonia veľmi podobne ako klasický Skin Food krém. Niečo je tu však predsa len iné...po chvíľke zacítite nie len citrusové tóny, aj inú jemnú vôňu pripomínajúcu vanilku. Čo presne to však môže byť sa nedozvieme, keďže v zložení je uvedený len "parfum" z prírodných esenciálnych olejov. Mne osobne sa táto kombinácia vôní páči ešte viac ako vôňa klasického 💚krému.
Telové maslo má najskôr pomerne tuhú konzistenciu no pri kontakte s pokožkou sa jemne roztápa a potom to už ide naozaj ako po masle a rozotiera sa ľahko, ako bežný telový krém. Napriek obsahu bambuckého, kakaového masla a slnečnicového oleja nezanecháva pokožku mastnú. Budete mať síce pocit krásne hydratovanej a vyživenej pleti, ale s jemným akoby zamatovým pocitom a preto som si istá, že vám bude vyhovovať aj v letných mesiacoch. 😊
A zase tá vôňa! Rovnako, ako keď ho otvoríte bude voňať aj na vašej pokožke a to poriadne dlho. Nebojte sa však že by vás jeho parfumácia začala otravovať. Vonia naozaj veľmi jemne, nevtieravo a po čase ju budete cítiť len, keď si k pokožke privoniate.
Po troch týždňoch používania môžem spokojne povedať, že som si našla nového obľúbenca. Weleda veru vie ako na to! Prekonal dokonca aj moje obľúbené Mandľové telové mlieko na citlivú pokožku....ehm...mimochodom tiež od Weledy. 😄
Za 150 ml balenie zaplatíte okolo 17 €. Spolu s ďalšími produktami zo Skin Food rady mnohými inými značkami prírodnej kozmetiky ho nájdete aj na eshope Babičkina záhrada.
Týmto sa ešte raz chcem poďakovať Babičkinej záhrade za možnosť vyskúšať novinky od mojej obľúbenej značky, ktorá má vždy čestné miesto na mojej poličke. 😊

Treťou novinkou zo Skin Food rady je odľahčená verzia ich ikonického univerzálneho krému. Aj o tomto produkte sa na mojom blogu čoskoro dočítate v pripravovanej minirecenzii.

Majte sa krásne!
Vaša Bio Slečna 😊

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Weleda White Mallow - recenzia

Ahojte! Dnes mám pre vás tip na najlepší pleťový krém od značky Weleda! Nájsť vhodný pleťový krém, pokiaľ má vaša pokožka extrémne nároky tak ako tá moja rozhodne nie je ľahké. Väčšina pleťových krémov z drogérie, ktoré som v minulosti vyskúšala nesplnila nič z toho čo bolo nasľubované na ich obaloch. Ako by aj mohli, keď v ich zložení sa nenachádzali žiadne zložky, ktoré by si mohli poradiť so suchou, problematickou, či citlivou pleťou. Pokiaľ viem, doteraz sa nerobili žiadne výskumy týkajúce sa pozitívneho účinku ropy či ropných derivátov na zlepšenie stavu problematickej či ekzematickej pokožky. Účinky na redukciu vrások taktiež zatiaľ nie sú známe. Preto by sme si pleťový krém mali rozhodne vyberať podľa obsahu jeho zložiek. Medzi kľúčovými zložkami, teda tými ktoré tvoria najväčšiu časť krému by mali byť len tie naozaj účinné, prospešné zložky. Ak teda v drogérii s dobrým pocitom siahneme po mandľovom pleťovom kréme, mali by sme si byť istí, že zložka ako mandľový olej bude

Starostlivosť o pleť

Ahojte! V dnešnom príspevku by som sa rada venovala pleťovej starostlivosti formou rannej a večernej rutiny. Starostlivosť o pleť je veľmi dôležitá či už z hľadiska správneho výberu produktov vhodných práve pre váš typ pleti, ako aj z hľadiska pravidelnosti. Najdôležitejším krokom v starostlivosti o pleť je čistenie. To platí či už ráno alebo večer. Veľa ľudí si myslí, že ranné čistenie pleti nie je až také podstatné. Prečo by sme mu mali obetovať pár minút času hneď po zobudení? Počas noci sa na pleti môžu usádzať rôzne nečistoty rovnako ako počas dňa, ktoré sa nachádzajú hlavne na vankúši. Počas noci sa naša pokožka nielen regeneruje, ale aj zbavuje škodlivých látok, ktoré je potrebné z pleti ráno odstrániť skôr ako si nanesieme na pleť nejaký pleťový krém a make-up. Na ranné čistenie sú vhodné čistiace gély, jemné emulzie alebo tuhé mydlo určené pre náš typ pleti. Rozhodne nestačí pleť opláchnuť len vodou! Ak sme totiž večer použili pleťový krém alebo olej, na pleti osta

Zázrak menom Hemptouch

Ahojte! Dnes mám pre vás mimoriadne špeciálnu recenziu. Našla som konečne zázračný produkt na akné? To o chvíľu zistíte! Kozmetiku značky Hemptouch som objavila už vo februári minulého roku. Ako som sa vtedy dozvedela, ide o ručne vyrábanú prírodnú kozmetiku pôvodom so Slovinska. Obsahuje konopný olej, ktorý je mimoriadne vhodný pre problematickú pokožku trpiacu akné, ekzémom, či inými problémami. Ako prvé som od tejto značky vyskúšala masť na problematickú pokožku, ktorú som mala v 5 ml vzorke. Už pri prvom použití som sa zamilovala. Teda skôr moja pokožka! Tento malý kelímok mi vydržal asi na dva týždne intenzívneho testovania. K tejto vzorke som sa ešte pár krát vrátila, kým som sa rozhodla investovať do plného 50 ml balenia. Po dlhšom používaní, som však zistila, že kúpa plného balenia určite nebude krok vedľa.   Čo je teda na tejto mastičke také úžasné? No, asi všetko :D Ale poďme teda po poriadku. Mastička so zelenou farbou, vďaka obsahu konopného oleja má