Preskočiť na hlavný obsah

Zázrak menom Hemptouch

Ahojte!

Dnes mám pre vás mimoriadne špeciálnu recenziu. Našla som konečne zázračný produkt na akné? To o chvíľu zistíte!

Kozmetiku značky Hemptouch som objavila už vo februári minulého roku. Ako som sa vtedy dozvedela, ide o ručne vyrábanú prírodnú kozmetiku pôvodom so Slovinska. Obsahuje konopný olej, ktorý je mimoriadne vhodný pre problematickú pokožku trpiacu akné, ekzémom, či inými problémami.
Ako prvé som od tejto značky vyskúšala masť na problematickú pokožku, ktorú som mala v 5 ml vzorke. Už pri prvom použití som sa zamilovala. Teda skôr moja pokožka! Tento malý kelímok mi vydržal asi na dva týždne intenzívneho testovania. K tejto vzorke som sa ešte pár krát vrátila, kým som sa rozhodla investovať do plného 50 ml balenia. Po dlhšom používaní, som však zistila, že kúpa plného balenia určite nebude krok vedľa.


Čo je teda na tejto mastičke také úžasné? No, asi všetko :D Ale poďme teda po poriadku.
Mastička so zelenou farbou, vďaka obsahu konopného oleja má veľmi príjemnú, na prvé pričuchnutie až medovú vôňu. Med pritom vôbec neobsahuje. Jej hlavnými zložkami sú mangové a bambucké maslo, konopný olej, hydrolát z konopných kvetov a kanabinoidné extrakty (CBD), extrakt z kvetov nechtíka, olivový, slnečnicový olej a vitamín E.
Čo sa týka konzistencie masti, je jemne vosková, pri kontakte s pokožkou sa roztápa a ľahko rozotiera. Chvíľu je trvá, kým sa úplne vsiakne, no potom sa dá použiť aj ako podklad po makeup. Bude vám vyhovovať hlavne ak máte veľmi suchú pleť, pre mastnejšiu je vhodná len na noc. Cez deň by ste sa totiž mohli aj po nanesení makepu a púdru lesknúť.

Ja som si túto mastičku vybrala vďaka jej jednoduchému zloženiu. Jednoduchému, určite však nie obyčajnému ;) Mám citlivú, suchú a občas ešte aj problematickú pokožku. V kozmetike sa mi osvedčilo, že čím menej zložiek produkt obsahuje, tým je pre mňa vhodnejší. Pokiaľ ešte ide o tak kvalitne vybrané a spracované zložky, nebolo o čom!

A teraz poďme na to najdôležitejšie, na jeho zázračné účinky. Od prvého použitia tento balzam zjemňuje, upokojuje a zvláčňuje. Ako je už dobre známe, konopný olej má veľmi dobré výsledky v starostlivosti o podráždenú, citlivú či problematickú pokožku. V tomto kelímku je však ukrytý aj tzv. CBD, čiže kanabidiol. Ten sa získava pomocou CO² z rastliny konope, zvyčajne z hornej časti rastliny a z kvetov. Je dôležité rozlišovať medzi konopným olejom, extraktom a samotným CBD. Každá z týchto látok sa získava z inej časti rastliny, preto majú aj rôzne účinky. Práve CBD je to najlepšie čo z konope môžme pre kozmetické účely získať.

Asi po mesiaci intenzívneho používania si na pleti všimnete naozaj viditeľné zmeny. Odkedy som tento balzam začala pravidelne používať netvorili sa mi žiadne nové vyrážky. Jemné nerovnosti ako aj začervenanie tiež začalo miznúť. Cez noc si poradil aj so zapálenými vyrážkami, ktoré ako keby vysušil a ráno boli oveľa menej viditeľnejšie. Najviac mi však pomohol s akné, ktoré sa mi tvorilo na sánke a krku. Také tie nepríjemné vyrážky, ktorým trvá hróóózne dlho kým sa rozhodnú opustiť vás. Pri tomto zázraku však ani tie nemali šancu a do pár dní bolo po nich. Obsah veľkého balenia mi vydržal približne 4 mesiace. Potom som sa rozhodla dať si od používania menšiu prestávku, obávala som sa totiž, že moja pleť si na tento produkt príliš zvykne a nebude účinkovať tak ako na začiatku. Netrvalo dlho a pochopila som, že tento balzam už navždy bude patriť do mojej skincare rutiny. Nie že by sa mi pleť po spotrebovaní prvého balenia nejak výrazne zhoršila, ale nejaká tá nová vyrážka sa sem tam objavila. Celkovo, kvalita pleti bola na 100 % lepšia s týmto zázrakom ako bez neho.

Hemptouch nedávno prišiel nielen s novým obalom, ale ešte vymakanejším zložením. Terapeutický CBD balzam je momentálne najsilnejším a najúčinejším produktom ktorý táto značka ponúka. Nový balzam už kúpite v krásnej papierovej krabičke, kde sa hneď dozviete že je určený aj pre vegánov, nebol testovaný na zvieratách a je aj hypoalergénny. Už na prvý pohľad má tmavšiu zelenú farbu a ešte výraznejšiu vôňu konopného oleja.Viac sa oddolávať nedalo a druhé balenie v momente skončilo u mňa doma :)


Pre mňa je tento balzam skutočným zázrakom! Po rokoch hľadania "niečoho" čo by moju pleť nie len že nezhoršovalo, ale aj liečilo som konečne našla produkt, ktorý len tak ľahko za niečo nevymením. Za 50 ml balenie zaplatíte 35 €, no v tomto prípade to rozhodne stojí za to! Ak si nie ste istý či je tento produkt vhodný aj pre vás, určite najskôr vyskúšajte 5 ml vzorku, verím, že presvedčí aj vás ;)

Majte sa krásne!
Vaša Bio Slečna :)












Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Weleda White Mallow - recenzia

Ahojte! Dnes mám pre vás tip na najlepší pleťový krém od značky Weleda! Nájsť vhodný pleťový krém, pokiaľ má vaša pokožka extrémne nároky tak ako tá moja rozhodne nie je ľahké. Väčšina pleťových krémov z drogérie, ktoré som v minulosti vyskúšala nesplnila nič z toho čo bolo nasľubované na ich obaloch. Ako by aj mohli, keď v ich zložení sa nenachádzali žiadne zložky, ktoré by si mohli poradiť so suchou, problematickou, či citlivou pleťou. Pokiaľ viem, doteraz sa nerobili žiadne výskumy týkajúce sa pozitívneho účinku ropy či ropných derivátov na zlepšenie stavu problematickej či ekzematickej pokožky. Účinky na redukciu vrások taktiež zatiaľ nie sú známe. Preto by sme si pleťový krém mali rozhodne vyberať podľa obsahu jeho zložiek. Medzi kľúčovými zložkami, teda tými ktoré tvoria najväčšiu časť krému by mali byť len tie naozaj účinné, prospešné zložky. Ak teda v drogérii s dobrým pocitom siahneme po mandľovom pleťovom kréme, mali by sme si byť istí, že zložka ako mandľový olej bude

Starostlivosť o pleť

Ahojte! V dnešnom príspevku by som sa rada venovala pleťovej starostlivosti formou rannej a večernej rutiny. Starostlivosť o pleť je veľmi dôležitá či už z hľadiska správneho výberu produktov vhodných práve pre váš typ pleti, ako aj z hľadiska pravidelnosti. Najdôležitejším krokom v starostlivosti o pleť je čistenie. To platí či už ráno alebo večer. Veľa ľudí si myslí, že ranné čistenie pleti nie je až také podstatné. Prečo by sme mu mali obetovať pár minút času hneď po zobudení? Počas noci sa na pleti môžu usádzať rôzne nečistoty rovnako ako počas dňa, ktoré sa nachádzajú hlavne na vankúši. Počas noci sa naša pokožka nielen regeneruje, ale aj zbavuje škodlivých látok, ktoré je potrebné z pleti ráno odstrániť skôr ako si nanesieme na pleť nejaký pleťový krém a make-up. Na ranné čistenie sú vhodné čistiace gély, jemné emulzie alebo tuhé mydlo určené pre náš typ pleti. Rozhodne nestačí pleť opláchnuť len vodou! Ak sme totiž večer použili pleťový krém alebo olej, na pleti osta

Novinky Skin Food - Body Butter a Lip Butter

Ahojte! Recenziu na jeden výborný produkt od Weledy ste na tomto blogu čítali len nedávno. Ja tu však pre vás mám dve novinky práve od tejto certifikovanej prírodnej kozmetiky. Vďaka eshopu Babičkina záhrada som mala možnosť vyskúšať hneď dva nové produkty v krásnom zelenom obale :) Prvým z nich je Lip Butter alebo intenzívne maslo na pery. V tomto malom, roztomilom balení sa Welede poradilo ukryť samé dobré ingrediencie! Hlavnou zložkou je slnečnicový olej, lanolín, včelí vosk a glycerín. Ďalšími v rade sú extrakty z fialky trojfarebnej, rozmarínu, kamilky či harmančeka. Konečnú vôňu balzamu dotvárajú citrusové a kvetinové tóny vďaka prítomnosti linaloolu a geránia. Balzam je priehľadný s jemne voskovou konzistenciou, no nie je tuhý ako balzamy v kelímkoch ktoré sa nanášajú prstom. Pery by mal intenzívne vyživovať a to aj pokiaľ ich máte veľmi vysušené a popraskané. Ja s týmto tvrdením môžem jedine súhlasiť. Už po prvej aplikácii sú pery na prvý pohľad krajšie a vláčnejšie. Za